Autor: 021.rs

Novi Sad
07.06.2022.
11:32
Kej je lep, volimo ga, opevali smo ga i zapišali smo ga.

Komentari 113

  • Mira

    12.06.2022 09:58
    Trg Republike
    Nema spavanja ljudima koji zive na Trgu Republike,nocas je bila uzasna muzika do posle 1h,ljudi koji rade ujutro sledeceg dana,celu noc presede,kakav je to kucni red i mir,oko stambenih zgrada ne bi trebala takva buka,to je za negde van grada,molim gospodu iz gradske vlasti da pirazmisle malo i o tome.
  • Nina

    12.06.2022 07:54
    Ni videlo Evropsku prestonicu kulture....
  • Kostunica

    10.06.2022 19:13
    Kej smrdi i danju i nocu. Taj smrad se za sada prosirio na Limane, Z.Stanicu uskoro ga mozete ocekivati u Vasim stanovima. Ne samo smrad nego i kuljanje fekalija kroz sifone. Mirno sedite i gledajte kako divljacka gradnja unistava grad.
  • Kaja

    10.06.2022 16:55
    @Lol
    Naravno da treba poštovati spomenik žrtvama racije, treba poštovati i građane koji žive na keju i njihovo vreme ze odmor. Štrand je postao veoma skupo mesto za izlazak. Na trgu se omladina nikada nije ni skupljala. Za studenjak ne znam davno sam završila sa studijama. Definitivno je potrebno više mesta za okupljanje mladih. Kada bi komunalna policija i gradska čistoća radile svoj posai ne bismo se ni raspravljali oko ove teme.
  • ajme

    10.06.2022 09:25
    to je samo nastavak unistavanja nemarom svih spomenika iz doba SFRJ, sto i nije cudno sudeci da ovi na vlasti prave neke nove spomenika zrtvama racije u koje ubrajaju kolaboracioniste. ovo je samo dalja nacifikacija Srbije od strane radikala i ekstremnih desnicara na vlasti. to sto su oni obukli odelca i sto se pravi populista ne znaci da ne znamo da su to ljudi koji su vikali 100 za jednog! takodje isti ti filuju podrskom sve ostale esktremne grupe kao levijatan, obraz, stroj i slicne. mislim, levijatan se vozi bez tablica sa blinkerima i sastaje sa vulinom i nikad nismo culi da ih startuju saobracajci ili policija i pita ko je vama dozvolio neregistrovanim kolima i sa blinkerima da vozite. niko ih ne dira, a ima za cega. pa vi mucnite glavom odakle nemar za komunisticke spomenike. lik je ove godine vrteo zivotinju uz spomenik i nista.
  • Voki

    10.06.2022 08:25
    KEJ SMRDI
    od kanalizacije koja se ispušta u Dunav. Imam i snimak kako to izgleda kad je vodostaj nizak a cev bude iznad nivoa Dunava . Užasna sivo crvena smrdljiva tečnost ispušta se između Zeppelina i spomenika .
    Isto je i kod Žeželja .
    Uložene milijarde u izgradnju postrojenja za prečišćavanje a ono ne radi .
    Mislim na ono kod Kvantaša.
  • Lol

    09.06.2022 16:57
    @Kaja
    Pa zar vam nije dosta Strand, studenjak, trg? Nego mora i Kej? Po obodima centra i ukolini Stranda i Spensa ima sasvim dobrih mesta za to, a spomenik zrtvamam racije zasluzuju malo vise postovanja i razumevanja!
  • Vlada

    09.06.2022 13:12
    @Neko

    Zakon je nemoćan da meni ili tebi na taj način ograniči kretanje zato što je to jasno zabranjeno Ustavom: između ostalog, upravo zato da razularenim, besnim primitivcima bez trunke znanja o pravu poput tebe na nekim položajima moći ne bi na pamet padale idiotske ideje. Još jednom, apsolutno postoje propisi kojima može da se reguliše i popravi situacija na Keju bez pribegavanja totalitarističkom divljanju koje zagovaraš.
  • BOLENS

    09.06.2022 12:30
    jednakost
    Nisu sva deca tamo urlatori i zapisavaci. Onu koja jeste, skloniti za to vece s ulice! Nisu svi jednaki pa ni delovi grada nisu jednako vazni izgleda. Kej smrdi i o tom svi znamo. Znate li da na Novom naselju smrdi pokretni WC za taksiste u bul. J. Ducica? Ponekad kao u septičkoj jami. Jedan jedini WC tako smrdi da se oseti u krugu od 100 metara! Koga briga!??
  • Kaja

    09.06.2022 12:27
    Gde da se skuplja omladina? Ne postoje nekomercijalna mesta za omladinu gde bi mogli da se druže. Kada društvo od pet do šest momaka i devojaka ode u kafanu ceh je najmanje pet hiljada dinara, na keju kupe piće u obližnjoj prodavnici i ceh je hiljadu dinara. Pročitah vest da Grad prodaje zemljište na Detelinari za 7 miliona evra. Zašto taj novac ne investiraju u neki nekomercijalni klub, gde bi omladina mogla da se okuplja.
  • tardew

    09.06.2022 10:43
    Hvala 021 sto dajete ovakve vesti.
  • Zamenik zamenika

    09.06.2022 09:46
    Smrdi jer je vaš pas zašorao svaki ćošak i sadnicu u gradu.
  • Brumm

    09.06.2022 09:24
    Ovde je problem nepremostivo dubok.
    Citave generacije su odrastale i odrastaju na muvanju i korupciji dok su institucije sistema potpuno devastirane. Zbilja, nema skoro nikakve razlike izmedju vlasti i naroda.
    Tako da ovakva i slicne vesti nimalo ne iznenadjuju.
    P.S. Zasto one koji divljacki urlaju uporno zovete "decom"?
  • Deya

    08.06.2022 21:32
    Zašto?
    Zaista grad neverovatno smrdi i prljav je, pun smeća, zapišane fasade, creva od klima preko fasada. Neverovatno da to masi ljudi ne smeta. Kako da budem partiota, da volim ovakvu zemlju i ovaj narod. Tuga.
  • Neko

    08.06.2022 20:03
    @Vlada
    Tvoje shvatanje demokratije je na nivou socijalizacije drustva u kojem zivimo. Bahato i hedonisticko. Ja na prvom mestu, zakon je 'nemocan' (pazi ti uncuta !) i zabole me za druge.

    Stoga nam je tako kako nam je, a ovaj tekst je posledica postojanja umova nalik tvom.
  • Stohadin

    08.06.2022 19:52
    Smrad
    Pa tu je (malo uzvodno) i ispust čistih fekalija grada....Limani,Telep,Adice,Adamovićevo,Grbavica.... i prigradskih delova....
    Veternik i Futog.Uživajte u ovim mirisima....
    Za koju godinu i kupanje u direktnim od NESEh2o u mulju Šodroša.
  • Vlada

    08.06.2022 18:22
    @Neko

    Da, upravo je tako: ako se ja i par hiljada ljudi rešimo da se pojavimo na nekom javnom mestu, zakon je apsolutno nemoćan da BILO KOGA od nas spreči da bude tu. Sama ideja da nije tako je na nivou nekog priglupog čvorovićevskog pandura iz 40 godina starog vica i o njoj je sumanuto rapravljati - osim tebi, očigledno. Sa druge strane, zakon omogućava izvršnoj vlasti da interveniše u slučaju BILO KOJEG ozbiljnog incidenta, a podzakonski propisi u slučaju buke, bacanja smeća, i drugih oblika kršenja javnog reda i mira - problem ješto to ne rade. Svestan sam d će i ovaj moj komentar naleteti na zid gluposti, neznanja i tvrdoglavosti: mogu ja tebi hiljadu puta da objasnim, ali sam potpuno nemoćan da te nateram da koristiš mozak.
  • nigde vidjeno

    08.06.2022 16:27
    pas sa kateterom
    smrdi najviše kod toaleta
  • Dusan Dzigurski

    08.06.2022 15:07
    Novi Sad - Evropska prestonica kulture. Meni kada god to cujem dodje da se smejem, kakva prestonica kulture, mi smo prestonica nevaspitanja i primitivizma. Ma koliko god bolno da to zvuci za nas Novosadjane ali mislim da je zaista tako.
  • Neko

    08.06.2022 12:37
    @ /
    "Pustite decu bar negde da se okupe a da nisu u obavezi da ih globe po kafeima i restoranima" - e samo čekaju da čuju ovaj "ključni" argument.

    Prvo igranje sa emocijama - "deca" - kako da ne, konjine koje u sebi imaju nekoliko ulivenih promila alkohola i urliču kao šimpanze u teranju..i to sve ljudima pod prozorom..sa stvarnom decom, od par meseci do 10-tak godina.

    Drugo - kafane i restorani ne "globe" - to su ugostiteljski objekti, registrovani za delatnost usluge i zabave, u skladu sa zakonom, i to su mesta na kojima se ljudi "zabavljaju". A to da li nekome odgovara cena, pa koliko znam, ovaj grad zaista ima kafana za svačiji džep. A nečiji prozor, odnosno "pod nečijim prozorom" je javno mesto, i nije nikakva kafana i mesto za zabavu i opuštanje.
  • /

    08.06.2022 12:10
    /
    Pustite decu bar negde da se okupe a da nisu u obavezi da ih globe po kafeima i restoranima. Siguran sam da ako bi imali koju kintu u dzepu readije otisli u neki klub ili kafic -ali oni kintu nemaju a od Slobe pa preko Zute bagre pa do ovih sada koji ih besomucno kradu, nece ni imati.
    Svoj bes i malogradjanstinu a i cinjenicu da ovde komentarise Zuti olos koji je svojim cinjenjem ili NEcinjenem i svojom primitivnoscu doveo decu u ovu situaciju da izlaz nemaju nigde drugde vec ovde i na tom mestu, sa vrlo malo dinara u dzepu- obuzdajte se i zacutite vec jednom jer iz bolesnih "zutaca"samo bolest iz usta izlazi.
    Kakva god bila ova vlast- a definitivno nije dobra, bolja je nego ona lopovska bagra koja je rasprodala sve sta je vredelo u ovoj zemlji.
    Napravite deci bolje toalete. Obezbedite im da im bude lepo i prijatno i bice skroz drugacija situacija. Lako je samo sesti za tastaturu,brljaviti i zaboraviti da u dzepu nemas ni 20€ a detetu nisi dao ni 2€ da ima za kafu... A posle vam kriva deca...bagro zuta.

  • Nemanja

    08.06.2022 11:45
    Pranje
    Ovo me automatski podseća na situaciju koju sam doživeo u jednoj ("poznatoj") auto perionici: ostavljam auto, cene lepo i vidno istaknute, kažem "molim vas, uradite to i to". Radnica me zadržava sa varijantom "čekajte samo da pogledamo...". Okej, šta da pogledate, da li sam izbacio leš iz gepeka?!? Ode i "pogleda" i kaže: "auto je prljav, moraćemo da vam naplatimo duplo!". Rek’o, "izvinite, nisam znao da se cenovnik odnosi samo na pranje ČISTIH automobila, hvala i doviđenja", odem na samouslužnu...
    Analogno, posao Čistoće je da, zamislite OČISTI i kad itekako IMA šta da se čisti a ne da paradiraju po Dunavskoj. Kante, kontejneri, mobilni WCi i slično su tu da prvenstveno njima olakčaju posao, ako nisu adekvatni, bože moj, rukavice, metlu, kese i skupljaj, svaki dan i po više puta. Toi Toi bi trebalo prazniti i dezinfikovati dva puta dnevno, postoje firme koje se time bave. Na Kej ne idem, ali znam kako je po Limanskom parku, posle 20h u kantama ima mesta za pikavac i minuli rad psa jedino ako je napolju -20, košava i potop. Obezbedite duplo više kanti, duplo više mobilnih WCa i praznite i čiste iste dva ili više puta više puta dnevno, problem, zamislite, rešen.
  • Neko

    08.06.2022 11:12
    @Vlada
    Ti cenjenom auditorijumu Radija 021 zapravo kao papagaj ponavljaš da se u ovoj zemlji može "spontano" skupiti koliko god ljudi želi i da to bude sasvim legalno, odnosno da institucije bilo kojeg nivoa vlasti (pre svega mislim na izvršnu) apsolutno ne treba da reaguju. Zamisli situaciju - svako veče se na jednom mestu dešava neprijavljeni skup više hiljada ljudi, u alkoholisanom stanju, dešavaju incidenti...a policija radi šta - sedi u svojoj rupi pokrivena ušima i kaže - nisam nadležna. Stvarno to želiš da poručiš, da ti tako tumačiš pravni poredak ?!?

    Zato mi se samo namenje pitanje da li si anarhista po ubeđenju ili prosto ne shvataš da zastupaš pravno protivne stavove ?
  • Coolg

    08.06.2022 10:59
    Kej smrdi kako god okrenes...
  • Dejan

    08.06.2022 10:40
    dd
    Ja sam odmah primetio nacionalisticke grafite i sve mi je bilo jasno. sastajaliste kvazi patriota.
  • Vlada

    08.06.2022 10:10
    @Neko

    Opet netačno. Pošto ne postoji jedan zajednički interes zbog kojeg su okupljeni prisutni, prva definicija se ne odnosi na ovaj slučaj. Naravno, dobrodošao si da proguraš inicijativu da se u taj zakon unese da je "kej zabavni interes", ali odmah da ti kažem, to će potrajati. U ovom trenutku, tu se rasprava završava, pošto - kao što zna svako ko se i najmanje razume u zakonske propise - sve ono što zakonom nije eksplicitno zabranjeno zakonom je dozvoljeno, a ne obrnuto.

    Još jednom - na ovu situaciju i okupljene se apsolutno mogu primeniti gradske odluke o javnom redu i miru. Naravno, od pomoći bi bilo da se gradski čelnici razumeju u pravo barem malo više od tebe, što sudeći po onome što znamo, najverovatnije nije slučaj.
  • ispodslemamozganema

    08.06.2022 09:28
    @Neko
    sad samo da resimo problem sto su i ti koji treba da to izvrse ista marva koja je uradila par sklekova da bude policija i cija deca se i skuplja na tim mestima, o vezarama da ne govorimo.
  • Duško

    08.06.2022 09:00
    Meni je pak iz komentara jasno vidljivo da se najviše javljaju takozvani rodoljubi pričajući nam kako je ok da zapišavaju spomenik žrtvama jer, pazi sad - kerovi to rade. Šta nije u redu sa vašim mozgom drugari? I slažem se, neko je već rekao - to si isti ljudi, ti koji vodaju svoje kerove bez povoca da rade gde i šta hoće, to su isti oni koji žvrljaju zidove, pišaju po spomeniku, ne mare ni za šta. Vi ste štetočine, to je bar jasno! A još je gore što sebe predstavljate kao neke ljude koje kao više brinu o Srbiji od drugih! Kakva laž, notorna! Zabraniti tamo da se skupljate, a dodatno bi vam zabranio da se izjašnjavate kao neki veliki Srbi! Vi ste sramota i kancer nacije.
  • pa

    08.06.2022 08:42
    pa to pripada jedno drugome - grafiti srbija kosovo i gomila smeca, to je taj profil ljudi. kada cemo poceti da ozbiljno razgovaramo o ovoj ludnici u njihovoj glavi i poceti da lecimo i obrazujemo ove ljude? objasniti im da nije patriotizam biti bezobzirna horda i unistavati i prljati sve oko sebe, nego pocistiti za sobom? al dzaba, takvi ljudi vode ove gradove, drzavu. isti ti ludaci nose uniforme...
  • xyz

    08.06.2022 08:12
    toi toi
    Nikad mi neće biti jasna funkcija Toi Toi wc-a.. osim na nekim dnevnim manifestacijama, ili Exitu od nekoliko dana. Em su štrokavi, em su leglo zaraze, em nemaš tekuću vodu da posle opereš ruke... Isto tako mi nije jasno zašto, aman, ZAŠTO gradska vlast širom grada ne napravi nekoliko desetina pravih, klasičnih javnih toaleta, koji bi em bili kulturniji em praktičniji, em bi bili održavani, em bi tu neko dobio i radno mesto da to čisti. Ljudi šetaju, idu u kupovinu u grad, idu da obave nešto u nekoj gradskoj firmi/čekaju u redovima (gde naravno obično nema toaleta za građane).. dešava se iz raznih razloga da je potrebno nekad ''olakšati'' se. Ali zabole ove glavonje koji o tome odlučuju - oni ionako koriste samo relacije kuća/kola/firma/restoran..
  • Neko

    08.06.2022 08:09
    @BoeserWolf i Vlada
    U pravu ste, pogrešio sam. Zakon ne kaže 5, već 20 ljudi. Za ostalo - jesam u pravu. Ali da ja vas ne učim pravu jer pravnik nisam, evo samo ću citirati neke stavke iz Zakona o javnom okupljanju:

    "Okupljanjem, u smislu ovog zakona, smatra se okupljanje više od 20 lica radi izražavanja, ostvarivanja i promovisanja državnih, političkih, socijalnih i nacionalnih uverenja i ciljeva, drugih sloboda i prava u demokratskom društvu.
    Okupljanjem, u smislu ovog zakona, smatraju se i drugi oblici okupljanja kojima je svrha ostvarivanje verskih, kulturnih, humanitarnih, sportskih, zabavnih i drugih interesa"

    - Dakle: 20 ljudi, a Kej je "zabavni interes", ok ?

    "U skladu sa ovim zakonom ne prijavljuju se:

    "4) spontana mirna okupljanja, bez organizatora, kao neposredna reakcija na određeni događaj, nakon tog događaja, koji se održavaju na otvorenom ili u zatvorenom prostoru, radi izražavanja mišljenja i stavova povodom nastalog događaja."

    - Dakle: spontano je samo posledica "povodom nastalog događaja" - sve ostalo - nije "spontano" !

    Dalje:

    "Okupljanje nije dozvoljeno:

    1) kada postoji ugrožavanje bezbednosti ljudi i imovine, javnog zdravlja, morala, prava drugih ili bezbednosti Republike Srbije;"

    Dakle: to što se neprijavljeni javni skup održava svako veče, kojim se remeti javni red i mir, ugrožava bezbednost javnog zdravlja - apsolutni su osnov da izvršna vlast postupi po:

    "Policijski službenici ovlašćeni su da spreče ili prekinu okupljanje suprotno ovom Zakonu"

    Ja sam završio
  • vojnik

    08.06.2022 07:58
    idi begaj
    Njena kuca i sve druge kuce ne piške po ulicama. Oni koriste toalet u svojim kućama. Mojoj sreći nigde kraja nema.
  • Popaj

    08.06.2022 06:13
    E ako niste znali
    Tako izgleda grad kulture !
  • Onvago

    07.06.2022 23:45
    I onda se patriJote cija deca ovo rade ljute kada im se kaze da je NS u Smrdojvodini...
  • Tja

    07.06.2022 22:24
    @Malograđanština anon

    Nem' pojma, psi bar imaju svoj park gde se skupljaju pa nije tako prljavo i zapisano i usrano. I brate sta je sa vama, poredite se sa psima da opravdate sopstveni kal. Koja mentalna gimnastika gari hahaha. Istina je da su cesto vlasnici pasa koji ne mare gde im se ljubimci olaksavaju i ne kupe za njima isti ti koji prave i ovakvo smece po ulicama. Ne razumem zasto razdvajati te varvare, na istoj su strani vage, nikako ne umanjuje cinjenicu da su ovde ljudi teski kamenjari kao i njihovi roditelji koji su ih tako vaspitali. Tas samo preteze, nikako ne izjednacava. Nema nista gore od relativizatora i apologeta.
  • /

    07.06.2022 20:24
    /
    @neko @vlada
    nedavno se vodila kampanja izvlacenja omladine iz grada bas na kej. do tada nije bilo nikoga kod spomenika racije.

    vracamo se na temu gde se sve bia petlja.
    od toliko pokradene love mogli su staviti kapiju oko spomenika koja bi se zakljucavala
  • Malograđanština anon

    07.06.2022 19:12
    A ker anonimne sugrađanke piša gde? Nosi nošu za njim?
  • Novosadjanka

    07.06.2022 18:45
    Kolko se sećam
    Pre par godina bilo je organizovano igranje kola za Ginisovu knjigu rekorda. Nemam ništa protiv, mislim da sam i ja igrala. Možemo da organizujemo sad obaranje rekorda u čišćenju obale Dunava! Manje bi koštalo, a imali bismo koristi čak iako ne bismo oborili rekord.
  • monti pajton

    07.06.2022 18:27
    Nije samo kej upisan, ceo grad je usran, popisan i smrdi, zlostavljanje koekakvim muzicarima na trgu poprima razmere vandalizma, svi izvode djurdjevdan u stilu horor spektakla, o nebezbednoj pesackoj zoni vec sve znamo...jednom recju ovajgradjeodvratan.
  • DekiDetos

    07.06.2022 18:21
    Kej svakako vonja, od Dunava
  • Nana

    07.06.2022 18:13
    Primetila sam da kao neko ko je došao iz neke zemlje godinama zahvaćene ratnim dejstvima se divi tome što može bezbedno da se kreće, ili kada se neko iz neke zemlje sa toplom klimom oduševi kada prvi put vidi sneg, tako se ja divim kad odem negde a ono čisto!
  • Pimpelloni Uy

    07.06.2022 18:13
    Kladim se kad bi ukinuli tv Pink, Happy tv, Grand Paradu I slicno, vrlo skoro bi se primetio pozitivan pomak u ponasanju kod mnogih.
  • @ne čudi me

    07.06.2022 17:53
    svaka čast na komentaru
    "...Gori od klinaca koji zapišavaju kej su oni koji su pored spomenika žrtvama racije postavili pokretne klonjare..."

    e konačno da neko napiše kakav je odnos ove fašističke vlasti prema žrtvama racije!! I narvno njen antisemitizam. Još jedno mnogo vam hvala za komentar.
  • IT

    07.06.2022 17:52
    @ne cudi me
    Te klonjare nisu postavljene za nuzdu nego za slanje poruka
    mobilnim.Svetlost ne smeta.Tako je barem svuda u svetu.
  • limanac IV

    07.06.2022 17:22
    Da bi pišali ko ljudi na keju je potreban javni toalet.
  • Sanja

    07.06.2022 17:14
    Kultura
    Draga sugradjanko,isto tako se ne moze boraviti na igralistima od izmeta i uriniranja vasih kerova,po travi nema kretanja sve se vasi kerovi olaksali,smrdi,a vi se zalite,ni jedno ni drugo nije u redu...
  • Realista

    07.06.2022 16:28
    oprečnost
    Predivan opis potpuno gnusnog problema.
  • Dule

    07.06.2022 16:26
    Novi smrad
    Stan sa pogledom na kanalizaciji, mislim na Dunav tu kosta 3500 evra m2..
  • Nemanja

    07.06.2022 16:16
    @Hattori Hanzo

    Nema nikakve veze između "zapišavanja kerova" i sušenja sadnica.

    P.S. Kad god neko napiše "ker je za dvorište, a ne za stan", odmah znam da imamo još jednu individuu sa nesocijalizovanim psom koji će, ako se ikada oslobodi iz dvorišta, ekspresno završiti u naslovima crne hronike.
  • BoeserWolf

    07.06.2022 16:03
    @Neko
    Vucicu, poredis babe i zabe. Covek je pricao o spontanom okupljanju. Po tebi je kada se na trgu kod Miletica nadje vise od 5 ljudi, koji nemaju veze jedni sa drugima, organizovan skup.

    Primer organizovanog skupa preko FBa, kojim pokusavas da das kontraargument nije spontani skup, samim tim sto je neko organizovao pozivnice na FBu uz obecanje besplatnog piva.
  • Jacques Jijac

    07.06.2022 15:58
    Ovde se nikada nista nece promeniti.
    Decenijama tapkamo u mestu - u bilo kom pogledu.
  • Hattori Hanzo

    07.06.2022 15:33
    Kereći urin
    ..ovo na keju je katastrofa, međutim, još veća je zapišavanje kerova na tek posađeno mlado drveće..Nema mogućnosti da se NS zazeleni dok se nereši problem zapišavanja kerova..BG rešio postavljanjem kaveza oko mladih sadnica...P.S. ker je za dvorište, a ne za stan..kaže veeeliki ljubitelj kerova...
  • bananarama

    07.06.2022 15:31
    Volimo da se hvalimo kako se na dvoru cara Dušana jelo zlatnim viljuškama i kašikama dok se u ostatku Evrope još uvek jelo prljavim rukama. Nešto ne vidim da smo potomci i naslednici tih kulturnih Nemanjića koji su jeli iz zlatnih tanjira, zlatnim escajgom. Pre će biti da smo mi i tada bili prljavi a da su zlatni tanjiri i zlatne viljuške više kao urbana legenda, izmišljenja priča. Da je istina da smo još pre 600 i kusur godina jeli iz zlatnih tanjira zlatnim viljuškama i kašikama ne bi mi danas zapišavali spomenik žrtvama Racije. Toliko smo primitivni da sami zapišavamo spomenik i mesto na kojem su ubijene stotine naših baba, deda, . . . Da ovo radimo u vreme cara Dušana kojim se toliko ponosimo, mislim da bi on lično svakom stanovniku grada Novog Sada koji bi bio uhvaćen u zapišavanju spomenika, haustora, ćoškova, parkova, . . . . zlatnim nožem odsekao onu stvar.
    Stoka smo. Što to sebi pre priznamo veća je šansa da se popravimo i da postanemo kulturni.
  • Slađana

    07.06.2022 15:31
    Nije tačno...
    To mesto je poznato kao Mala Medara.
    Tu se ispušta kanalizacija.
    Zato tu smrdi oduvek.
  • ne čudi me

    07.06.2022 15:25
    Gori od klinaca koji zapišavaju kej su oni koji su pored spomenika žrtvama racije postavili pokretne klonjare. Da ima starih novosađana u gradskoj ili pokrajinskoj vlasti, to se ne bi nikada desilo, kao što se nije dešavalo proteklih 60 godina do pre par godina.
  • Glas razuma

    07.06.2022 15:23
    Gospođo, svenovo će se brzo rešiti!
    Postoji izgrađen glavni gradski kolektor- gradonačelnik će ga odmah otvoriti pred sledeće izbore!
    Postoji projekat da se postojeći ispust kanalizacije u produžetku Radničke preusmeri cevima na isto mesto.
    Omražena EU finansira fabrike za prečišćavanje otpadne vode. Sada kada su prebacili pare za raskopavanje Centra i pored Banovine mogu da krenu dalje sa prebacivanjem.
    Galens je kupio lokaciju kuće sa konjem na lakat krivini pa kada izgrade "Lakat garden" tada će komunalna polcija početi da radi svoj posao da neprijatni mirisi i buka u neprimereno vreme ne uznemiravaju povlaštene Galens stanare!
  • Vlada

    07.06.2022 15:23
    @Neko
    Još jedna zamena teza: ako je prva i bila iz neznanja, ova je očigledno iz inadžijskog glupiranja. Na stranu što niko nije organizovao okupljanje na keju kao što insinuiraš ovim besmislenim poređenjem, dotični okupljeni pod mojim prostorom bi, baš kao i ovi pod tvojim, molgida odgovaraju zbog remećenja javnog reda i bacanja đubreta - sve na osnovu gradskih odluka, a ne zakona - a nikako zbog "neprijavljenog skupa". Kada bi razumeo svoja i tuđa prava i obaveze umesto što se besno brecaš na nepoznate ljude koji pokušavaju da te nečemu nauče, možda bi bio za korak bliže tome da se naspavaš.
  • Maja

    07.06.2022 15:23
    Usput
    Bas sam pre neki dan konstatovala isto.Nekad su se ulice prale,stalno su išli čistači po gradu sa kesom u ruci,skupljalo se djubre.Išla su ona mala vozila koja su cistila uz ivičnjake gde je sad trenutno žbunje i blato.Prolazim danas pored spensa i gledam korov od pola metra koji raste iz stepenica…U limanskom parku se ruže i žbunje ne vide od korova.Pikavci svuda na tone.Ako slučajno i zalutaju sa onim trimerom( obavezno u 7 ujutro)seku i sto treba i sto ne treba.Ako slučajno i posade nešto nit ga posle obilaze,nit zalivaju,orezuju ,djubre.Sta preživi dobro došlo.Ne rade apsolutno ništa!Ni cistoca ni zelenilo.Nekada najlepši ,najširi i najcistiji grad pretvoren je u mahalu!
  • NS

    07.06.2022 15:08
    To je dotle doslo da ja stan na keju sada ne bih uzeo ni da mi plate da tu zivim.
  • Mark

    07.06.2022 15:05
    ...
    Ja ne znam vi ili se pravite ludi ili sta?Sistem nam je namerno urusen,skolstvo.To unistava svaki narod.Omladina zatrovana farmama,starletama,mafijasima koji su im idol.Na tv nas bombarduju glupostima.Ne cudi mene omladina vec mi srariji koji se ponasamo mozda i gore od te dece.30 godina unistavanja dolazi na naplatu.Matorci kupuju diplome radi statusa da ne pricamo o omladini koja ne zna gde suplja.Vlast je sve gora i gora.I gori ce doci nece bolji.
  • BoeserWolf

    07.06.2022 14:59
    Najcesce nocu predjem put kad dodjem do tog dela keja, ali ne zbog dece nego zbog smrada kanalizacije.

    Od kanalazacije ni ne osecam ovo sto deca ispisaju. U centru grada se ispušta kanalizacija (neprociscene otpadne vode) u Dunav, a problem su balavci. Alkoholisane omladine je uvek bilo i uvek ce biti, samo naivni veruju u price "kako toga ranije nije bilo". jeste svi su išli u pozorišta, crkvu i zgrazavali su se alkohola, provoda i svega sto ide uz to.
  • Ogavno

    07.06.2022 14:52
    I onda se patriJote cija deca ovo rade ljute kada im se kaze da je NS u Smrdiji...
  • Friedrich

    07.06.2022 14:42
    Eh kad se setim tamo krajem 19. veka kako je tu lepo mirisalo i znalo se reda!
  • Pavle

    07.06.2022 14:39
    Opcije su limitirane
    Kad bi bilo dovoljno (funkcionalnih) klozeta i kontejnera, tada bi se možda promenilo stanje. Ili ne.
  • Ns

    07.06.2022 14:26
    Cuti i trpi, ne zameraj se
    Kako ono ide: Ako joj se ne svidja neka ne dolazi tu. Jel tako bese?
  • Neko

    07.06.2022 14:22
    @Vlada
    Kažeš: "Apsolutno ne postoji nikakav pravni osnov da se spontano okupljeni ljudi na bilo kojem javnom mestu okarakterišu kao "javni skup"..

    Znači "spontanost" okupljanja je opravdanje da npr. pod tvojim prozorom preko npr. FB-a dovuče jedne noći recimo oko hiljadu ljudi. Može, to ću brzinski da napravim. Pustiću spontanu buvu da je pivo za dž. A kad već dođu, pa popiće se bar nešto pre razlaza, iako nije dž. Kaži nam samo gde živiš pa da te "spontano" obradujemo. Spremi grickalice...a metlu i šmrk za ujutru. Spavati svakako nećeš.
  • Usput

    07.06.2022 14:06
    Pitanje
    Ne znam za vas, ali ja se ne secam kada sam posednji put video gradsku cistocu… Poslednji put su se ulice prale za vreme korone, trotoari, kante za smece, sve van uzeg centra je zapusteno i prljavo… Voleo bih da cujem jedan legitiman razlog zasto je tako, ili se kompletna firma gradske cistoce razbolela ili su svi dali otkaz?
  • Zos

    07.06.2022 14:01
    Novi Sad prljav grad. Veliki prostor za pražnjenja kućnih ljubimaca, za kojima malo koji vlasnik skuplja izmet. Grad psećih go....!
  • Limanese

    07.06.2022 13:54
    To je zato što u NS ne postoji nijedan prostor za okupljanje osim centra i Keja. Grad je narastao tri puta u zadnje dve decenije a nema novog centra. Mora se napraviti pešačka zona na Naselju i to velika.
  • Zebra

    07.06.2022 13:35
    Kultura je istovariti kanalizaciju u reku. Pre par nedelja sa Petrovardina pogled kao u horor filmovima. Govna u mlazu lete a stotine ptica se otimaju za iste!
    A i stoka smo od naroda. Pokazali su nam najgori da zakoni ne treba da se poštuju.
  • sale

    07.06.2022 13:34
    razuma bez
    Ne radi to nasa patriJotska omladina!
    Za sve sto je lose u drzavi, krivi su nato i eu satanisti, sto nas prskaju koronom i aviona i bil gejc sto hoce da nas vakcinise!!
  • Vojvođanin

    07.06.2022 13:31
    @Лиманац

    Najveći problem sa tim grafitima je to što su sprejevi zapaljivi, pa duševno obolela lica kojima bi takvi grafiti pali na pamet nipošto ne bi smeli da koriste iste bez nadzora staraoca.
  • Kokakole

    07.06.2022 13:29
    Izvlačite se na kerove...Ako oni šoraju, mogu i ja. Sjajna logika. Poređenje sa životinjom. Sadržaj debelog creva ispustite u spavaćoj. Zašto? Pa tako i svinje u oborima rade, a isto važe za pametnije životinje kao i psi. To je ta logika.
    Ne kažem ja, pritera nekada čoveka, pa se olakša negde. Neki ne mogu da trpe mnogo. Da li zbog bolesti, da li zbog starosti. Problem je što je ćenifa na keju kod spomenika. Kod istog tog spomenika se skupe političari i popovi da odaju poštu. Zapišavaš tamo gde odaješ poštu.
    Na keju geto. Ove godine očekujem da opale po žaru i da ispeku pragnje. Podržavam javne ćenife, samo moraš malo imati i poštovanja, pa ih ne saditi gde hoćeš. Ne možeš da rešiš problem, pa ga loše zamaskiraš.
  • Vlada

    07.06.2022 13:28
    @Neko

    Apsolutno ne postoji nikakav pravni osnov da se spontano okupljeni ljudi na bilo kojem javnom mestu okarakterišu kao "javni skup", niti da se na bilo koji način kazni neko ko bi jednostavno "izašao" na kej - naravno, prljanje i ometanje javnog reda je potpuno druga priča. Ovo što se dešava na keju je katastrofalna demonstracija nesposobnosti gradskih vlasti da urede noćni život u Novom Sadu, ali ne treba zamućivati problem pravnim nonsensima.
  • pajo patak

    07.06.2022 13:28
    @Лиманац
    za ovakav hiperbolički komentar ti zaslužuješ zaštićeni spomenik. Ne dao бог omladini da te zapišava.
  • Istina

    07.06.2022 13:15
    Realnost
    Eh da je slobina milicija samo na dve nedelje da se vrati. Brzo bi oni to resili. Za dobrodoslicu bi sevali samari i pala bi berba usiju. A posle zna se svako naredno okupljanje bi bilo izbijanje bubrega i oplavljivanje. Tako da bi svaki put kada pomisle na kej piskali pomalo u gace.
  • Vojkan

    07.06.2022 13:14
    Kej
    Oko ponoći sa prozora na Keju viknem na momka kojoj vrši nuždu na travnjaku, tik uz trotoar. Momak mi lepo odgovori "Prigustilo gospodine, a wc-a nigde u blizini". Opravdano momče, uzvratim i zatvorim prozor. Naravoučenije :Sila Boga ne moli.
  • Gov*nija

    07.06.2022 13:13
    Zar ste ocekivali od radikalskih talibana da uspostave red, pravo i drzavu?
    Eno spremaju se da uvedu sveto pismo kao pravoslavni serijat...
  • ARMAGEDON

    07.06.2022 13:12
    @ Delije ≠ Liman
    Dečkonja, ti si uzvodno plivao kroz sva ta govna?
  • mrdrsci

    07.06.2022 13:03
    Nema mesta cudjenju.
    Ovde ne samo sto su mnogi nekulturni vec se i TRUDE da takvi budu.
    TRUDE se zato sto ce dobiti postovanje od ISTIH TAKVIH.
    Zasto je kod nas sramota biti normalan, tih i vaspitan?
  • Neko

    07.06.2022 13:02
    @pera nevera
    O da Perice, najmanje tri Zakona ove države se krši na Keju svako veče - Zakon o javnom redu i miru, Zakon o javnim skupovima i Zakon o vodama. Toliko sam ja nabrojao, a nisam pravnik.

    Elem, "druženje" na javnom mestu se radi u grupama do 5 ljudi na mestu namenjenom za to, sve preko toga je skup. Koji se mora prijaviti. Takođe, "druženje" ne sme biti na štetu drugih građana (ometanje bukom protivno redu i miru) i a kraj - vožnja i parkiranje vozila bez dozvole na nasipima reka je strogo zabranjena.

    A za zabavu - pa ovaj grad je prepun registrovanih objekata takve namene - kafane, restorani, klubovi.
  • Vlada

    07.06.2022 13:01
    Krivica za ovo je 100% na gradskoj vlasti koja je u centru grada ograničila rad dela kafića kako bi usmerila promet na klubove u centru koji su nedodirljivi za komunalnu i i splavove na Dunavu.

    Naravno, budale kakve jesu, nije im palo na pamet da će velik broj ljudi jednostavno da odluči da subotu uveče provodi na ulici. I sada umesto 100 ljudi koji žive oko Laze Telečkog buku i smeće trpi desetak hiljada stanovnika na keju i Limanu, ali bitno je da lokali "ekipe" imaju za nijansu veću zaradu.
  • Лиманац

    07.06.2022 12:58
    Неспорно је да је околина споменика у изузетно лошем стању, али стиче се утисак да анонимном аутору, у мору жврљотина и графита, сметају искључиво „Косово = Србија” и „Метохија је српска”.
    Надам се да грешим и да то није случај, и у потпуности подржавам иницијативу за уклањање свега исписаног, прање простора око споменика, његово уређење и забрану окупљања у зони споменика у вечерњим часовима.
    То је једини начин да се тај простор сачува и да његова основна сврха не буде нарушена галамом, музиком и смећем остављеним од стране младих који се ту окупљању.
  • Bojan

    07.06.2022 12:56
    @Delije Liman

    Reč je "mužjaci".

    Za razliku od dotičnih mužjaka nepoznate vrste koji slabo govore ljudski jezik, pas zna gde treba da obavlja nuždu.

    Takođe ne znam nijednog psa koji se, kad vidi loptu, udruži sa drugim pripadnicima svog čopora da urliče o ratnim zločincima i klanju.
  • maja

    07.06.2022 12:55
    amonijak
    Ciklonizacija moze da otkloni neprijatan miris amonijaka koji
    je upio beton.Veravatno ne mogu da dodju na red od partijski
    pogodni firmi koje ne zanaju da rese problem.Ovde mehanicko
    ciscenje i klasicno pranje ne pomazu,
  • Pokojni Toza

    07.06.2022 12:55
    Napraviti javne toalete po uzoru na Evropske gradove.
    Što se tiče okupljanja ili im dozvoliti pa dovesti čistoću da sredi ujutro ili im zabraniti. Na žalost svest mladih nije na tom nivou da sami srede za sobom.
  • Nada

    07.06.2022 12:42
    Brže, jače, najgore
    Ovo su blage reči. Intervjuišite nekog stanara iz okoline i prenesite nam njegove reči. Originalne.
  • Delije Liman

    07.06.2022 12:37
    Interesantno kako svoje sugradjane, komsije, studente naziva "muzijacima", dok njen jadni pas, koji inace nikad ne obavlja nuzdu na keju, mora da radli slalom. Bas srceparajuce...
  • Dule

    07.06.2022 12:36
    U komšiluku odmah kod tog keja nalaze se barem 2 narodna poslanika i 1 ministarka i pitaj Boga koliko uticajnih ličnosti u javnom životu.

    Ako njima ne smeta da im smrdi i da se zapišava već 10ak godina i da nisu sposobni da nešto promene, neka im ostane tako, zašto bih se ja brinuo?
  • pape

    07.06.2022 12:34
    Odavno sam ja rekao...
    Mladi su govna!
  • ARMAGEDON

    07.06.2022 12:31
    HOH & NOBLESSE
    da li je gospođi neko objasnio da se na tom mestu nalazi izliv za kanalilzaciju za pola grada. Šta bi sirota smislila za isti taj vonj, smrad, kako već a kod Žeželja, gde je kanalizacija za drugu polovinu grada.
  • Dule

    07.06.2022 12:25
    Gradom vlada potpuni komunalni haos to je vise nego ocigledno..Ja sam pre neki dan prijavio saht kroz koji je covek propao i upao u njega saht je neispravan i gornja ploca ne naleze dobro i mora da se stavi novi..Covek iz vodovoda mi je rekao da taj saht nije u njihovoj nadleznosti nego od zgrade pored.E zgrada pored je zgrada koju poseduje poslovni prostor opet gradska firma i uputio mene da ja to ili vidim sa njima ili da zovem komunalnu inspekciju ja kazem pa sto vi ne zovete komunalnu inspekciji vi ste gradska firma ili kontaktirajte poslovni prostor jel zgrada je gradska firma a kominalna inspekcije je pod ingerencijom grada sto bi ja kao prolaznik sada isao da se bavim sa tim problemom.Kaze mi covek mi nemamo vremena da se bavimo sa tim. Ja onda kazem a ako neko padne kroz to i pogine sta onda..On kaze gospodine ako hocete prijavite komunalnoj inspekciji ako necete ne morate i spusti slusalicu..U gradu vlada opste komunalno rasulo od cistoce do bezbednosti a niko nije nadlezan za nista osim za primanje plate..Neka mi evo neko obajasni cemu sluzi komunalna policija ???Jel neko zna cime se oni bave a da nama gradjanima to sluzi necemu??Osim sto kazu za sve da nisu nadlezni da ne mogu nista itd itd..
  • szzz

    07.06.2022 12:24
    a i ceo grad
    smrdi na kanalizaciju, osuse se sahtovi... ZASTO se vise ne peru ulice vodom u ovom gradu???
  • pera nevera

    07.06.2022 12:23
    Pa i 100 metara uzvodno se izliva kanalizacija čitavog grada i okoline bez ikakvog prečišćavanja što pojačava "aroma"ugođaj, a grad i država to ne rešavaju decenijama i letnje su temperature. Gradske službe bi mogle povremeno, ako ne i svakog dana da operu tu lokaciju, pogotovo sada u letnjem periodu , poseduju kamione i mašine za čišćenje i pranje sa mlaznicama. Da im je ovo društvo omogućilo da zarade mladi bi rado sedeli u restoranima a pošto nisu u finansijskoj mogućnosti preostaje im javno mesto. Ne postoji zakon,niti možete nekome braniti da sedi i da se druži na javnom mestu dok ne krši neki zakon, a i ne treba im braniti. Ostavite omladinu na miru.
  • Jelena

    07.06.2022 12:18
    Sugradjanka je primetila smrad i otpatke na keju, ali zapravo ceo Novi Sad je manje vise takav. Izmet voljenih novosadskih ljubimaca je svuda po trotoaru. Vrlo cesto nailazim na izbljuvke, narocito vikendom. Prepune kante za smece koje uzasno smrde i prelivaju se. Novi Sad je postao grad nekulture i primitivizma.
  • Miomiris

    07.06.2022 12:18
    za*išavanja u napredno-"mondenskom" stilu bez razlike na broj nogu i voljeni četvoronošci i ostali dvonošci.
  • Mojsije

    07.06.2022 12:10
    Ju ju
    Ne moze Vucevic na nalozi Cistoci da smrkovima operu i ociste kej jer ima vaznija posla!!! Treba se slikati za medije!!!
  • Morfeus

    07.06.2022 12:07
    Da li treba piti, pušiti i ko-zna-šta pored Dunava, na Dunavskom keju? Treba!
    Da li treba da budemo vaspitani? Treba!
    Ako nismo vaspitani, treba li neko da nas nauči (i kazni)? Treba!
    Endemska vrsta, Komunalni milicajac je uvaženi redar našeg grada i superheroj koga draga reporterka treba da pozove upomoć. Ako nije zauzet negde na mitingu...
  • Boromir

    07.06.2022 12:04
    Zrenjanin u avgustu tokom beer festa nema konkurenciju, ali je i naš Kej tu negde. I onda se neko čudi kako neko mlad može da živi na planini, bez sadržaja i ljudi... Pa eto... Bolje miris borovine u samoći, nego miris šore u društvu.
  • Bojan

    07.06.2022 12:04
    ...
    Kej je mesto gde rođeni novosađani manifestuju kulturnu dominaciju nad svim ostalim, svakako nižim, rasama.
  • 002211

    07.06.2022 12:03
    Pa gde onda šorati kad se dođe tu na provod..?
  • Zaks

    07.06.2022 12:00
    Odlican tekst!!! Sto bi rekao drug gipsani. Nije Milosevic kriv mi smo govna. A i ta deca nisu krive vec oni koji su ih vaspitali.
  • Комша

    07.06.2022 11:59
    Ту смрди на мокраћу, доле код Жежеља смрди на фекалије. Престоница културе.
  • boger

    07.06.2022 11:59
    Neka baci kamen...
    Dobro, a šta ono radi njen pas kada ide u šetnju?
  • pera

    07.06.2022 11:57
    ma ajtee molim vas
    pa to se ne desava u nasem novom sadu , ko vam plaća da to pišete
  • Pauly Ester

    07.06.2022 11:55
    Mozda je zato u normalnim zemljama zabranjeno piti alkohol na ulici, i kao sto je to kod nas obicaj pred radnjama. To je los primer za decu i omladinu. Valjda se pije u lokalima koji obavezno moraju imati wc i osoblje koje je zaduzeno za higijenu. Lepo je druzenje, setanje na keju…ali alkoholu tamo jednostavno nije mesto.
  • 9

    07.06.2022 11:53
    Kosmet više
    nije srbija , ali kultura zapišavanja spomenika Žrtvama
    Racije , potpuno u duhu zemara , jeste . Oni se tu malo
    bockaju noževima, malo trguju "bockicama" ,malo
    zaurlavaju ojkalice , malo izleću skuterima iz Dunava.
    Dok je vlast na ulazu u Dunavsku postavila UBICU i
    Antisemitu nikoga ne treba da čudi ovo da se spomenici
    svojim i Jevrejskim žrtvama zapišavaju , a zemarstvo
    veliča sa svim navikama i donesenom "kulturom".
    Samo preko ulice postoji barem 5 kafana sa toaletima
    ili se može okrenuti prema Dunavu ,ali taj mozak to
    ne doseže.
  • :/

    07.06.2022 11:50
    -
    Kej je vec godinama, od proleca do kasne jeseni, iskljucivo za izbegavanje.
    Jadni ljudi koji tu zive.
    Izmedju fekalija i govana koja obitavaju leti na keju, verujem da im je lakse sa fekalijama.
  • S21

    07.06.2022 11:47
    A, gde gospodzin pas "sora"?
  • Stanovnik keja

    07.06.2022 11:46
    "...su se žalili da im mladi mužjaci ulaze u haustore "...


    Licno sam vidjao I starije sugradjane pa cak I devojke kako se olaksavaju I to ispred zgrade u kojoj zivim.
    Kultura I pristojnost su otisli dodjavola.
  • Miša

    07.06.2022 11:44
    Sramota
    Velika je sramota da spomenik žrtvama genocidnog zločina u Raciji bude mesto za bleju, glasnu muziku i zapišavanje. Nisu kriva ta deca koja se tamo okupljaju, krivi su njihovi roditelji, institucije gradske, škole, društvo kompletno - što ih nisu prosvetlili i ukazali na bezumnost takvog postupka. Zašto se ne obezbedi neki drugi prigodan prostor kraj velike reke gde mladi mogu da se okupljaju i prave žurke - sedeljke, sa više klupa, mesta za sedenje i bar čistim toaletima? Ovako se zapišavamo po jednom svetom spomeniku naše krvave istorije, pa jel ima negde sličan primer u svetu?
  • Čela

    07.06.2022 11:42
    Govnara
    Tih "govnara" po NS koliko hoćeš.
    Kao da je čitava vlast u NS obolela od višegodišnjeg Covid pa nema čulo mirisa.
    Možda i nema!
    Možda nema mozga i osećaja za grad...
  • Prva Srbija

    07.06.2022 11:41
    Светосавска омладина...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna